Monday, September 2, 2013

NRIC 2013



Assalamualaikum.
NRIC 2013 such a sweet memory. Mana pernah terfikir nak terlibat dengan pertandingan macam ni. Tak pernah mimpi pun. Tapi peluang itu datang hanya sekali, jangan sia-siakan. Actually aku takdelah menyumbang sangat pun, aku hanya bantu sikit-sikit je. Bukan aku yang jadi tulang belakang dalam penyertaan ni tapi Mira dan Ahnaf serta ahli-ahli yang lain.
Bukan aku yang menghadap Prof dan Datin waktu preparation hari tu. Bukan aku yang kena hentam dan komen. Mira dengan Ahnaf jugaklah yang kena terima semua tu. kerana semangat juang yang tinggi tulah akhirnya e-gelandangan dapat mewakili USIM. 
Waktu presentation depan juri, aku buat yang terbaik aku mampu. Tapi takdelah menyumbang banyak pun. Sebab nervous tahap gaban dah waktu tu. Aku tak pernah rasa secuak tu. Presentation Prof Samad dulu pun takdelah se-nervous tuuu. Sorrylah kalau tak dapat perfom macam apa yang korang harapkan. Dapat pula juri satu Malaysia ; Melayu India Cina.
Thanks Prof Norita, sangat-sangat prihatin kat kitorang semua. Bantu kitorang, support kitorang, doakan kitorang. May Allah bless you, Prof . Allah saja yang dapat membalasnya. Terima kasih banyak-banyak! 
Team members semua, terima kasih atas kerjasama, bantuan, dan doa kalian. Sama ada secara lansung atau tak. Sama ada sedar atau tak. May Allah bless you all. Terima kasih Mira sebab pilih orang, satu pengalaman berharga. Terima kasih juga kat Ahnaf, walaupun joyahnya tak boleh control tapi still penyumbang terbesar. Thanks bagi kitorang lanyak camera canggih tu, macam kitorang punya pulakkan. Syukran Jazilan Ustazah Nabilah, Advisor kitorang. Menyumbang idea dan tenaga. Tak henti-henti support kitorang. Thanks ustazah sebab sudi sambut kitorang balik dari Pulau Pinang. Dapat bagi jeruk je. May Allah bless you, Ustazah! Terima kasih semua. Terima kasih Allah.
Best dapat jumpa student dari macam-macam universiti. Semuanya hebat-hebat belaka. InsyaAllah semoga produk kita semua dapat beri kebaikan dan manfaat kepada Agama, bangsa dan negara Malaysia yang tercinta. 

No comments: