Wednesday, September 4, 2013

3rd year already.


Assalamualaikum.
Alhamdulillah, dah selesai register untuk semester 5 which means Tahun 3. Total credit semuanya 19.  Jadual pun dah tengok. Kelas pagi dah tak awal sangat, tapi kelas petang dan malam berlambak jugak lah kaannn. Harap-harap kelas malam boleh dianjak ke siang. Siapa yang suka kelas malam? takde kann. 
Okay, dan semester ni kitorang ada dua subjek untuk elektif. Untuk aku yang amik elektif Sains Pemakanan akan ada subjek Principle of Halal Food Production dan Biotechnology and Society. Aku taknak lah negative thinking tentang subjek ni. Since aku yang pilih kan. So, aku akan start dengan positive mind set.  Dalam keadaan result elektif aku yang tak memberansangakan sem lepas, aku tak boleh ulanginya lagi. Aku kena dapatkan keputusan yang lebih baik untuk semester ini. Better understanding and better result, InsyaAllah. 

No comments: