Friday, July 5, 2013

Good Bye Tahun 2.

Assalamualaikum.

Dan apabila dalil-dalil fiqh munakahat hanya teringat waktu jawab paper mabahith, memang tak boleh buat apa lah kan. Dan Aku bertawakkal pada-Mu, ya Allah. Apapun semuanya dah lepas. Dan apabila satu per satu subjek killer berlalu, seronoknya tak terkata. Assaaaa! Dan apabila semester empat hampir menutup tirainya, semoga apa yang berlaku sepanjang semester ini menjadikan kita insan yang lebih baik.  Jangan biar yang pahit itu berulang, buanglah yang keruh ambillah yang jernih. Semoga kita sama-sama berjaya di dunia dan apatah lagi di akhirat. Doa ku sentiasa ada bersama mu, walau jasad seakan menafikan, Walau kata-kata mendiamkan. Tapi hati ini tahu semuanya dan semestinya Allah yang Maha mengetahui. May Allah bless you, friend. Sorry for everything.

Aku tak menyesal. Aku dapat ibrah yang tak ada dalam buku, takde dalam internet. Ianya sesuatu yang kita dapat hanya bila kita dah laluinya. Sekali lagi, maaf untuk semuanya. Aku bukan orangnya, sememang aku tak layak. Be happy, friend. Then, it’s enough for me.
#Sebenarnye post ini dah dikarang sebelum habis exam lagi. Tapi takde masa nak publish. And today is the day. Haha. Apapun, semoga Allah beri kejayaan kepada umat Islam dan menghancurkan musuh Islam. Jom, ramai-ramai doakan kemenangan Islam :)