Tuesday, June 11, 2013

Dalam Hati.


Antara kita tiada rahsia. Susah dan senang tetap bersama. Terpateri namamu takkan aku lupa. Sudah bertahun lama kita tidak lagi bersua. Hanya tinggal kenangan yang tak mungkin kita lupa. Kirimkan khabar selalu seiring hembusan bayu. Sekadar pengubat rasa rindu di kalbu.
Pantas masa berlalu meninggalkan kita semua. Tanpa disedari bertambahlah usia kita. Potret lama masih aku simpan. Aku bingkaikan kenangan hingga terkadang aku tersenyum sendirian. Perjalanan kita masih jauh. Jalanan yang berliku bakal kita tempuh. Imbaslah kenangan semalam jadi azimat. Penguat semangat menempuh masa hadapan. Harapan aku kau kan bahagia selalu.
Sematkanlah bingkisan rindu di kalbu. Pada aku engkau penghibur duka. Pengubat hati resah kecewa. Antara kita tiada rahsia. Susah senang kita tetap bersama. Terpateri namamu takkan aku lupa. May Allah bless you wherever you are :) 
# Dalam dhuha tadi aku kirimkan doa, semoga Allah sampaikan pada engkau. InsyaAllah.