Monday, May 6, 2013

Aku menghitung.


Assalamualaikum.
Tinggal 4 minggu lebih je lagi sebelum say hello to Final Exam. Jujur aku cakap, semester ini aku rasa lambat sangat masa berjalan. Semuanya macam slow motion. Berhati-hati mungkin. Nak cuti panjaaaaang. Tolonglah. Aku sebenarnye jarang ambil tahu pasal cuti-cuti ni, almaklumlah rumah dekat kan :) Tapi serius, aku dah start countdown untuk cuti semester. Haha. 
Kenapa? kenapa nak countdown sangat ni? Mestilah kena countdown, sahabat-sahabat Mesir saya balik tahun ini! InsyaAllah. Long time no see you know! Jom, nanti kita buat reunion okay. Tahun ni orang-orang jauh balik Malaysia :) Memang tak sabarlah nak raya. Hehe. Okay, tadi cuti sem, sekarang raya pula. 
Okay. Regarding General Election yang baru semalam diadakan ini, Alhamdulillah Selangor masih Hijau. Dah, cukup. Itu je nak komen pasal general election ni. Sorry, selfish sikit sebab sebut Selangor je.  Because I am Selangorian :) Tahniah kepada yang menang, sila pikul amanah dengan sebaiknya kerana amanah itu bukan terhenti di dunia sahaja tetapi ianya dipikul ke akhirat juga. Bagi yang belum menang, kejayaan sentiasa ada cuma masanya belum tiba. Allah know best !

No comments: