Thursday, June 21, 2012

End already.

DENGAN NAMA ALLAH
YANG MAHA PEMURAH LAGI MAPA PENYAYANG.


Maka berakhirlah sebuah cerita yang di dalamnya penuh suka dan duka. Gelak tawa dan tangisan yang tidak akan aku lupakan. Berakhir sudah Tahun satu aku sebagai pelajar Fiqh dan Fatwa :) eh! last paaaaaper belum lagi lah, haha. segala yang berlaku mengajar aku erti kehidupan sebenar juga realiti sebenar sebuah kehidupan. Pengalaman itu juga seorang guru buatku dan buatmu jua :)

Berakhir sudah pencarian cintaku,
jiwa ini tak lagi sepi, hati ini telah ada yang miliki,
tiba diriku di penghujung mencari cinta,
diri ini tak lagi sepi, kini aku tak sendiri. Wahidaa, sambung cepaat :)

Aku belajar banyak perkara dan aku rasa pelbagai perasaan. Segalanya tersimpan di sudut hati kecil aku. Aku berdoa agar Allah mentakdirkan hanya yang terbaik untuk ku di masa hadapan. Sesungguhnya apa yang telah terjadi itu adalah suatu teguran dan pengajaran dari Allah untuk aku. Since aku ini seorang hamba yang selalu terlalai, jadi Dia beri aku peringatan agar selalu berada dekat dengan-Nya :)


Everything gonna be okay, Munirah :)
FIGHTING !!