Sunday, January 30, 2011

mid-sem :(

Bismillahirrahmanirrahim .

Praise to ALLAH , to all He do for me and for you . He is the better and the greatest ! He give me anything and not ask me to pay back , just be a good muslim and the better mukmin is good enough . Thanks , Allah :)


Sedih ? bukan setakat sedih , tapi segela perasaan yang satu geng dengannya adalah apa yang aku rasakan sekarang semasa aku jawab mid-sem examination . oh! aku rasa macam nak histeria nangis je masa jawab tu . Ya Allah , masa tu apa yang aku harapkan hanya keajaiban yang datang daripada-Mu .

Seriously , aku memang tak boleh jawab focus dengan exam hari tu . Demam yang telah dahulu menyapa sebelum exam membuatkan aku betul-betul tak ready nak masuk istana dewan periksa . ujian ? ye , ini memang ujian untuk aku . Aku tak dapat bayangkan macam mana lah result aku nanti . tidak ! tidak ! jangan cakap pasal result . aku tak nak tahu , tanak jugak !

 " madam , ustaz , miss simpanlah kertas saya bersama markahnya . saya tak nak tahu ."

sorry umi , i cant perform well in my previous exam . sorry :(

6 comments:

Izyan.Nazihah.Abdullah said...

my dear friends ,
if you have struggle for it ,
tawakal to Allah
and Doa to Him ,
He will answer for you ,
inshAllah , H e will give the best answer for you !

notes :
dont too stress bcause of this mid trm exam ,
there are many thing you should think out , Allah always beside you ,:) InshAllah
and me too, as your friend , i will always support you :]

salam sayang dari izyan :D

nurul aidah said...

mun. exam tu. syarat dunia je lah.
heee~~. yg penting LILLAHI TAALA tau!

Unknown said...

semoga terbaik dari DIA dari apa yang telah kita usaha kan.pasrah.

** Munirah Nazihah ** said...

>> yan : thanks, my dear friend. i will always remember that. yang selalu support kite , maceh yep :)

** Munirah Nazihah ** said...

>> aidah :okeh lah, my dearest aidah. terbayang2 gaya aidah sedang menasihati orang :) hihi.

** Munirah Nazihah ** said...

>> akufobia : aminn. okeh, pasrah ^^